ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Επιστροφές γίνονται όταν :
* Παραλάβετε λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής ποιότητος στην κατασκευή τους.
* Παραλάβετε προϊόντα κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή λόγω κακής συσκευασίας.
* Παραλάβετε προϊόντα που δεν περιλαμβανόταν ή ήταν περισσότερα από αυτά που παραγγείλατε
Τότε θα πρέπει:
1. Να επικοινωνήσετε εντός εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να μας ενημερώσετε.
2. Α) Εάν οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος της εταιρείας μας, το κόστος επιβαρύνει την εταιρεία VASARI.
Β) Εάν οφείλεται σε λάθος προϊόν, σας στέλνουμε το σωστό και το κόστος επιστροφής, επιβαρύνει την εταιρεία VASARI
Γ) Εάν οφείλεται σε προϊόν το οποίο τελικά δεν σας καλύπτει, το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη.
Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα (π.χ. Δελτίο αποστολής, κ.ο.κ)
Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί εντός 20 ημερών και να είναι στην ίδια άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη.
Δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων, παρά μόνο αντικατάσταση με άλλο προϊόν.